Зелена пролетна супа

Концертът на годината отмина. За жалост аз не бях там и не видях AC/DC, но мъжът ми, който го очакваше с нетърпение от толкова много време ми го преразказа и изпя, сподели емоциите и настроентието на стадиона. Било е невероятно лично преживяване, за всеки един от присъстващите, огромна емоция която не може да се преразкаже. Всички познати, които са били на концерта, се върнаха без глас, поднал от пеенето на песните заедно с групата. Мъж ми все още не може да говори нормално – гласът му и без това нисък, сега е като нещо средно между Дарт Вейдър и Бари Уайт. За това тези дни наблягам на готвенето на различни супи, които да не тормозят гърлото, но да са питателни и полезни. Пазара ми предоставя прекрасен избор – лапад, киселец и коприва. Съчетани в едно правят супата много пролетна и свежа

Продукти:

½ връзка лапад

½ връзка киселец

½ пакетче коприва

1 средно голяма глава лук

1 стиска фиде

1 ч.л. червен пипер

1 ч.л. концентрирано доматено пюре

1 с.л. зехтин или олио

сол и черен пипер на вкус

2 литра вода

Приготовление:

Лапада, киселеца и копривата се измиват добре. Дебелите стъбла на киселеца се изрязват. Листните се нарязвата на дребно.

В тенджера се загрява олиото и се задушава нарязания на ситно лук за 2-3 минути. Добавят се нарязанете листни, водата, солта, черния пипер, червения пипер. Тенджерата се захлупва и супата се оставя да ври на бавен огън около 20 тина минути. Добавя се фидето и доматеното пюре и се вари още около 15 минути.

Супата се сервира топла или студена

Добър апетит!

Други публикации:

Шафранова крем супа с праз и картофи

Пъстра пролетна супа с тиквички

Минестроне

8 comments on “Зелена пролетна супа

  1. Yordanka Dobreva казва:

    Дани, супичката е много хубава, но да си бил на AC/DC
    е сигурно неописуема тръпка :))
    Слънчева и успешна седмица!

  2. Dimitrana S. казва:

    Не се съмнявам, че супичките се харесват на съпружето ти и че след концерт на AC/DC са направо божествени :-D

    И аз не бих отказала една купичка в доста студените и дъждовни дни напоследък при нас.. Трябва само да се поогледам за лапад и киселец, не съм виждала обаче в хранителен магазин досега.. ех, пазар трябва да посетя, значи :-)))

    Поздрави сърдечни, Даниела и пожелание за здрава и спорна седмица!

  3. новини казва:

    На мен лично много ми хареса тази рецепта. Мисля да си я запиша и като гледам много е добра за диета.

  4. Danyela казва:

    Дани, Дими, Новини, благодаря ви много!
    Успешна и усмихната седмица!

  5. Ekaterina казва:

    Вкусна супа. Мда. Но, тъжно ми прозвузвача, че не си била на AC/DC. Хм…

  6. Svetla казва:

    Дани, много вкусна пролетна супа! Идеална е точно за сега и търпи всякакви вариации – направих я с лапад, спанак и коприва, добавих малко застройка и сиренце и стана супер!!! Браво на теб :)

    • Danyela казва:

      Радвам се че ви е харесала супата! Ще опитам и аз със застройка и сирене

Вашият коментар

