Добре дошли в моята кухня

Настанете се удобно, ей там до прозореца с мушкатото, сипете си айрян или вино и побъбрете с мен за кулинарията, храната, готвенето, насладата от вкуса и опиянението от ароматите на подправките.

6 comments on “Добре дошли в моята кухня

  1. Erno каза:

    Prekrasni idei vigdam tuk. Skoro shte probvam niakoi ot tiah i shte sledia bloga i v budeshte. Uspeh

  2. zozima каза:

    Еспа, много уютно си подредила тук. Явно често ще ти идвам на гости. 🙂

  3. Danyela каза:

    Zozima, настанявай се, мила. Още съм аматьорка, но пък желание не ми липсва. 🙂

  4. Dora каза:

    Направих хляба без месене, току-що го опекох, ухае превъзходно, но не изглежда толкова красив. Другият път!

    И овесени бисквити пекох.

    Много е уютна кухнята ти:)

    • Danyela каза:

      Дора, благодаря ти за доверието да опиташ рецепти от блога ми 🙂 Сигурна съм, че хлябът ти изглежда превъзходно!
      Хубава и спокойна вечер!

  5. tatiana каза:

    Страхотни идеи, при това перфектно реализирани, завиждам на съпруга ви!

Вашият коментар

