Картофена салата с розмарин

Картофена салата с розмарин

Обичам картофи, особенно пролетни, пресни. Обичам и розмарин – дъхът му винаги ме връща в детството ми, спомням си прабаба ми, която живееше на морето в малка къщичка с огромен розмаринов храст в двора.

Тази салата комбинира плътния вкус на картофите с  маслиновия аромат от зехтина,  а розмарина допълва двата вкуса по неповторим начин

Продукти:

500 гр картофи

1 стрък пресен лук

сух розмарин

сол, черен пипер, зехтин

Приготовление:

Картофите се обелвата и се нарязват на парченца, посоляват се и се слагат на котлона в тенджерката с вода заедно със щипка сух розмарин. Когато омекнат се махат, изцежда се водата и се преместват в салатна чиния.  Добява се черен пипер, още щипка розмарин, нарязания на ситно пресен лук, зехтина.

Други публикации:

Табуле

Фатуш

Фатуш

Салата от зелен боб

Салата от зелен боб

2 comments on “Картофена салата с розмарин

  1. barboran4е каза:

    Това е любима салата в нашия дом, но никога не се бях сещала да добавя розмарин…определено ще опитам!(запали ме и аз да си направя кулинарен блог…някой ден!)

    • Danyela каза:

      Благодаря ти за милите думи, Бърборанче!
      Ти си страхотна кулинарка, направи си напременно кулинарен блог, за мен ще е истинско удоволствие да го следя и да науча много неща от теб

Вашият коментар

