Пържени филийки

Няма по-любима закуска в нашето семейство от пържени филийки. Особенно много ги обичам в неделя сутрин, поднесени в леглото от мъжа ми заедно с чаша силно кафе и портокалов сок, сладко от диви ягоди и биволско сиренце. Това е една от представите ми за рая. Слънцето пропълзяло в стаята през прозореца, часът е неприлично късен, по-скоро обеден, а не сутрешен, детето кротко си играе, кучето мързеливо се протяга, а аз хапвам до насита пържени филий и чета съботния Капитал.

Най-обичам пържените филийки леко зачервени с препържени къдрички от яйцата по края им – страшно калорично, нездравословно и вкусно.

Продукти:

2-3 яйца

6-7 филии вчерашен хляб

олио за пържене

Приготовление:

Яйцата се разбиват с вилица. Олиото се загрява в тигана добре. Филийките се топват от двете страни в яйчената смес и се пържат от двете страни до златисто.

Добър апетит!

Други публикации:

Яйца на очи в пържени филийки

Яйца на очи в пържени филийки

Предястие от пъдпъдъчи яйца и козе сирене

Предястие от пъдпъдъчи яйца и козе сирене

Английски кифлички (Сконс)

Английски кифлички (Сконс)

11 comments on “Пържени филийки

  1. Dani казва:

    Страхотна представа за рая !Повече неделен рай и през седмицата ти пожелавам.

    • Danyela казва:

      Мерси, страхотно пожелание! Не знам защо моите представи за рая винаги са свързани и с нещо за хапване😀

  2. Nanita казва:

    Изкусителни филйки!Дали да не започна да ги правя сега?Поздрави Nanita!

  3. dji казва:

    Здравей отново Дани🙂
    Опитай нещо което скоро ми препоръчаха:
    Към яйцата прибави една идея прясно мляко.Преди да топнеш в яичната смес топни в купичка само с прясмо млако за секънда🙂 стават вилшебно мекинки у нас заминава почти един хляб от тази закуска🙂 придрижена с гляма бучка сирене сладко от вишни и течен шоколад :)))) сина ми не яде сладко

    • Danyela казва:

      Здравей, Дани!
      Знаям рецептата с прясно мляко, но честно казано не я харесвам, предпочитам пържене с повече яйца и хлябът да се напои с тях. От прясното мляко все имам чувството, че филийките ми миришат на загоряло мляко :-)Но въпрос на вкус
      Хубава вечер!

  4. Ema казва:

    Я!😀
    Та това са пържените филии, които мама приготвя🙂
    Досега не бях срещала някой, който да ги прави по този начин🙂

  5. paper0planes казва:

    ммм пържени филийки! не се бях сещала за тях от сто години. сега нямам търпение за сън и за закуска ^^ впрочем за пестене на продукти майка ми добавя вода към разбитите яйца 😀 а пък аз направих три филйки с едно яйце xD

    • Danyela казва:

      🙂 да, някои добавят прясно мляко вместо вода, въпрос на вкус. Ние ги предпочитаме с мноооого яйца и с къдрички отстрани на филийките от тях

  6. Вили казва:

    Здравейте отново,
    Толкова необикновени думи за толкова обикновени филийки, но много вкусни и напомнящи за детството. Аз към яйчената смес прибавям малко брашно (всъщност го разбивам отделно с малко водичка) и стават хрупкави. Брашното помага, когато нямам достатъчно яйца. Когато са в излишък яйцата правя филийките само с яйца.

  7. malkiqbuda казва:

    Пържените филийки с яйца вървят особено добре с кисело мляко🙂

  8. JD казва:

    ОБОЖОВАМ ! <3333333333333333333333

Вашият коментар

