Весели празници!

Първата коледна картичка получих от Димитрана. Прекрасна разходка из празнично украсена Виена. После последваха картички и от други приятели.

Време е да поднеса и аз моите пожелания към

Дани , Димитрана, Мими, Нанита, Диани, Лати, Краси, Зори, Вики,  Ирина, Ивейн, Блага, Силвия,  Лоис , Мария, Ернеста , Съни, Еол , Ирония

и към всички мои читатели.

Надявам се празниците да са топли и уютни, да се радвате на любовта и уважението на близките ви хора, да сте здрави и щастливи!

Весели празници!

8 comments on “Весели празници!

  1. Eoc каза:

    Прекрасни празници за теб и семейството ти, Дани! Благодаря за хубавите пожелания!

  2. Sunny каза:

    Много благодаря за хубавите пожелания! За мен е чест да съм сред твоите читатели и последователи 🙂 Весела Коледа! Много усмивки и вкусни преживявания!

  3. latinka каза:

    Весели празници!
    Много усмивки и щастливи мигове!

  4. Dani каза:

    Благодаря за хубавите пожелания и прекрасните сладки от снимката ,които така изкусително ми намигат:)Много топлина и усмивки в святата Коледна нощ за цялото ти семейство:)

  5. mama_gali каза:

    Весели празници и на теб, много радост, здраве и късмет.

  6. ernesta каза:

    Топли, уханни и щастливи празници. Един от следващите ми постове ще е специално за теб. Отдавна се каня:)

  7. Danyela каза:

    Благодаря ви момичета!
    Ернеста, за мен ще е чест!

  8. Блага каза:

    Веаели празници и много щастие!

Вашият коментар

