Некулинарно

Наскоро Ирина , Дани и Дани ме поканиха да участвам в играта

В нея те ме приканиха да изброя 10 неща, които ме правят щастлива и да споделя 5 неща, които не знаете за мен

Да си призная втората част ме затрудни повече, първата е лесна – има толкова много неща, който ме правят щастлива

И така, ето ги:

  1. Усмивката на детето ми, протегнатите му ръчички за гуш и времето вечер, в което го приспивам, когато сгушен и притихнал, стиснал с ръчичка пръста на ръката ми
  2. Мъжът ми, любовта и спокойствието, което изпитвам от както го познавам
  3. Дъждовен ден, в който капките тихо барабавят по прозореца, а аз съм на сухо и топло, а птичките пеят в клоните на близкото дърво
  4. Шофирането. Задръстването не ми пречи, дава ми възможност да послушам любима музика
  5. Вкусната храна и блогът ми, както и всички вие читателите, които го посещавате и споделяте страста ми към храната. Започнах блога на шега, и изключително много ви благодаря за посещенията, които за по-малко от година станаха над 1500 на ден.
  6. Моментите, когато наблюдавам синът ми как си играе и открива света
  7. Да наблюдаваме облаците, излегнати на тих, самотен плаж и да ги оприличаваме на чудовища и животни
  8. Да прекарам време в книжарница, разлиствайки страниците на книгите
  9. Нова готварска книга, подарена с любов от мъжа ми
  10. Радоста на кучето и размаханата с любов опашка, когато се прибираме в къщи

Ето и 5 те неща, който не знаете за мен

  1. Работя в софтуерна фирма
  2. Имаме прекрасен черен лабрадор – Ерна – най-доброто и сърцато куче на света
  3. Преди да родя, играехме с мъжа ми World of Warcraft. Напоследък не ми остава време за това хоби, но преди имах много imba holy priest🙂, с който бях овършала всички 25 човешки райдове в TBC
  4. Имаме прекрасен черен лабрадор
  5. Мечтаем за малка къща в Родопите, в която да отидем да живеем, когато остареем и детето порасне

Ще се радвам да нуча повече неща за Ерна, Мария , Съни , Дими, Мария и им предавам щафетата, за да продължат играта.

19 comments on “Некулинарно

  1. Ани казва:

    Прекрасен блог! Радвам се, че го открих! Пишеш невероятно, рецептите са невероятно вкусни, а снимките приказни! Желая ти най-искрено много вдъхновение🙂
    Поздрави!

    • Danyela казва:

      Ани, много ти благодаря за добрите думи! Много мило ми стана! Прекрасна неделя!

  2. ernesta казва:

    Данииииииии, верно ли лабрадорката се казва Ерна. И ако е така, как не си ми казала, че си имам адашка в кухнята на твоето семейство…та нали постоянно се закачаме със съвпаденията..

    • Danyela казва:

      Ерна, наистина лабрадорката се казва Ерна – идва от чЕрна🙂 Наистина още едно съвпадение! Целувки!

  3. Sunny казва:

    Ах, благодаря за поканата, съвсем скоро ще се включа!
    П.П. Писала си два пъти за лабрадора – явно много го обичаш😉

    • Danyela казва:

      Съни, вярно, че се повтаря! Обаче, след като прочетох коментара ти, препрочетох поста 3 пъти и чак на 4 тия го видях къде е🙂 Това е още едно нещо за мен – понякога съм адски разсеяна – мога да търся нещо 1 час и после да се окаже, че е точно пред мен и просто не съм го видяла!🙂

  4. Dimitrana S. казва:

    Както винаги, така и тази, макар и некулинарна и малко по-особена публикация, прочитам и дори препрочитам с интерес. Определено ме изненада с World of Warcraft🙂
    Даниела.. изключително ценни са нещата, които те правят щастлива: пожелавам ти да те усмихват и занапред! Да присъстват винаги в живота ти.. да ти носят удовлетворение, гордост и радост!
    Благодаря ти от все сърце за вниманието и жеста на симпатия! Взаимна е🙂

    Сърдечен поздрав и пожелание за здраве, любов, късмет и успехи за теб и близките ти хора!

    пп. И не само..😀 Погледът на Ерна.. щастлив е този, който е обдарен с толкова преданост, обич и обожание!

    • Danyela казва:

      Дими, много ти благодаря за прекрасните пожелания! Пожелавам и на теб здраве, любов и щастие! Много ценя мнението ти и ти благодаря за коментара! Ще очаквам с нетърпение и твоите отговори в играта

  5. Dani казва:

    Дани, за пореден път се радвам, че те познавам /макар и виртуално/

    Радвам се за прекрасното ти семейство/включително и Ерна /
    и за всичко, което осмисля и прави щастлив живота ти!
    Сърдечни поздрави и целувки за малкия Сами:)

    • Danyela казва:

      Дани, чувствата са взаимни! Ти си един от първите ми читатели и един от първите коментари в блога беше твой! Много ти благодаря за подкрепата! Сърдечни поздрави и целувки!

  6. kulinarnimisli казва:

    Здравей,имаш прекрасен блог. Мен също много ме впечатли World of Warcraft и софтуерната фирма.🙂 Поздрави и цвлувки ма нлкото ангелче!
    Маги

    • Danyela казва:

      Маги, много ти благодаря! World of Warcraft изненада и мен, още повече, че преди да почна да играя нея, игровият ми опит беше само от пасианси и минички🙂 Целувки и за твоето съкровище!

  7. azvanya казва:

    Лабрадорът май се повтаря.

  8. Dimitrana S. казва:

    Благодаря на свой ред, Даниела!

    Утре-вдругиден ще споделя и аз..🙂

    Нежна и уютна неделна вечер и здрава, спорна и усмихната нова седмица ти желая, Даниела🙂

  9. Ирина казва:

    Хех, включвам се и аз във впечатленито от WoW. Това е най-страхотната игра, която някога съм играла, но е изключително зарибяваща. Понякога ми се иска пак да започна да играя, но като си спомня по колко време прекарвах там… не ми се иска.
    Иначе аз има паладин, който докарат до 50 и някой левъл🙂

    Ерна е страхотна, лабрадорите са изключително мили и добродушни породи, много подходящи за съжителство с малки деца🙂

    • Danyela казва:

      Уау, Ирина, значи не съм единствената WoW аджийка сред кулинарните блогъри! Дам, играта е страхотна, и от опит казвам, че не е толкова времеемка след определено ниво. Когато се стигне 80 ниво, и се пооблечеш, спокойно може да се ограничи играта 1-2 пъти седмично за 1-2 часа вечер, колкото да се фармне текущият райдинстанс. Тогава е и най-големия кеф, в същност.
      Но както и да е, отплеснах се съвсем.
      Благодаря ти и спорна и усмихтата нова седмица!

  10. Vani казва:

    Радвам се,че имаме толкова сходни неща:)Аз също имам куче-дакелката Лори и страшно много обичам да чета блога,защото ме зарежда позитивно.:)Чакам с нетърпение някоя нова рецепта:)
    Исках да попитам,може ли да даваме заявки:))какво ни се яде и дали имаш подобна рецепта:)))Това е само на шега де:)

    • Danyela казва:

      Vani, благодаря ти, много мило ми стана, като прочетох, че блогът те зарежда позитивно! А за дакелите – много са хубави, сладки, чаровни и неповторими, и много своенравни. Предишното куче ни беше дългокосместа дакелка – е няма такъв крокодил друг на света ;-)Много я обичахме.
      Хубава и усмихната нова седмица!

  11. […] темички наум, но за тях има време. Летящ старт ми даде Дани с предизвикателството да „изброя 10 неща, които ме […]

Вашият коментар

