Печени яйца в хляб

Чудно е как едни и същи продукти, приготвени по различен начин имат съвършено различен вкус. Яйцата винаги ще ме учудват с многообразието си. Бъркани, на очи, на омлет – имат различен вкус, въпреки че са просто яйца. Тази магия на кулинарията винаги ме е учудвала, грабвала и провокирала. А когато се добавят и подправките, възможностите стават необятни, ограничавани само от вкусът и предпочитанията.

Съчетаването на прости продукти във вкусно ястие е удоволствие. А какви по-обикновени продукти от хляб и яйца. Има ги винаги и във всяка кухня. Първото което ми идва на ум са пържени филийки или яйца на очи в пържени във филийки. А какво би станало, ако ги изпечем…

Адаптирано от Kitchenella

Продукти за 4 порции:

4 кръгли питки – купени или домашно печени. Аз ги направих по рецептата за хляб без месене

4 яйца

4 кръгли резенчета шпеков колбас или бекон

сол, черен пипер и магданоз на вкус

Приготовлевие:


Питките се издълбават, така че да има място за яйцата, като внимавате да не пробиете дъното. В дупката се слага резенче от колбаса или бекона и отгоре се чуква по едно яйце.

Пекат се в предварително загрята на 230 градуса фурна, докато белтъците се втвърдят

Добър апетит!

Други публикации:

Домашна баница

Бейгъли

Бирен хляб

12 comments on “Печени яйца в хляб

  1. kitchenella каза:

    Thanks for trying my recipe! Yours came out beautifully! 🙂

  2. Dani каза:

    Толкова са апетитни, Дани!
    Неустоима коричка на хляба!
    Поздрави и усмихнат ден 🙂

  3. Diana каза:

    Дани,
    това е чудесна идея,
    а с препечения хляб – вкусотия!
    Разкошни снимки,
    топъл и усмихнат ден,Диана

  4. Danyela каза:

    Дани, Диана, благодаря ви много!
    Поздрави и хубава вечер!

  5. Ирина каза:

    Изключително апетитно изглеждат! А и звучат супер лесно, прекрасен бърз обяд 🙂

    Снимките ти стават все по-добри, Дани 🙂

  6. Dimitrana S. каза:

    Хей.. останаха ми очите в тези страшно апетитни снимки!

    Даниела, впечатлена съм 😀 Колко лесно, ефектно и вкусно!
    Благодаря, че сподели!

    Поздрави и усмихнати дни 🙂

  7. Тони каза:

    Чудесни питки, Дани!
    Преди години правих, но станаха едни меки, тиклави и въобще не ми харесаха. Сега обаче ще направя отново 🙂

    Поздрави и хубава вечер 🙂

  8. Danyela каза:

    Ирина, Дими, Тони, много ви благодаря!
    Хубави и усмихнати почивни дни!

  9. […] кръгли неща са ей такива хлебчета. Само че аз сложих кашкавал отдолу. Страшна вкусотия, […]

  10. petpanda каза:

    Дани, а аз си мислех, че филийка с дупка е най-иновативното нещо, което може да се направи с яйца! Благодаря ти за тази страхотна идея!!! Ще бъда пробвана много скоро 🙂

Вашият коментар