Пастет с пушена сьомга и крема сирене

Два дни преди рождения ми ден, екипът на сп. Меню се свърза с мен, за да ме поканят да готвя в тяхната кухня за майският брой на списанието. Времето да взема решение какво точно ще сготвя беше много малко, а вълнението голямо. Беше късно вечерта, с мъжа ми, който е и най-голямата ми подкрепа, консултант, дегустатор и фотограф на снимките в блога, разтворихме дебели книги, стари тефтери и започна едно голямо чудене, каква да е рецептата. Искаше ми се да е нещо бързо и лесно за приготвяне, така че с няколко движения да бъде готово, и едновременно с това да бъде много вкусно и любимо. Така решението за рецептата, която предствах в списанието дойде почти веднага. Готвенето в уютната кухня на списанието премина неусетно в сладки приказки с главната редакторка, а снимките бяха истинско приключение.

Други публикации:

Рулца от сьомга с козе сирене

Сьомга на скара

Риба в тесто

24 comments on “Пастет с пушена сьомга и крема сирене

  1. Ирина каза:

    Много си чаровна и лъчезарна, Даниела! И каква дълга коса само! 🙂

    Днес търсих да си купя списанието, но всички близки места бяха затворили, но нищо и утре е ден!

    Чудесна презентация и много вкусно предложение! Поздравления за участието ти 🙂

    Слънчев и усмихнат четвъртък 🙂

  2. Yordanka Dobreva каза:

    Поздравления, Дани 🙂
    Избрала си много добра комбинация!
    Още не съм видяла списанието,
    но съм сигурна във финеса, с който ни
    поднасяш рецептата!
    Усмихнат и слънчев ден!

  3. Diana каза:

    Дани,
    чудесна си –
    така очарователна и лъчезарна си те представях.
    За избора на рецепта, изпълнение и реализация,
    моите поздравления! Желая ти още много участия,
    хубав и усмихнат ден, Диана

  4. Sunny каза:

    Браво, Дани! За мен е чест, че те познавам, макар и задочно 🙂

  5. Danyela каза:

    Приятели, много ви благодаря за добрите думи и за комплиментите!
    Хубав и усмихнат ден!

  6. Dani каза:

    Дани,
    честита изява в медиите! Изглеждаш невероятно чаровна. Поздравявам те за прекрасното представяне, нямам търпение да си купя броя.
    Слънчев и усмихнат ден!

  7. Dimitrana S. каза:

    Поздравления, Даниела!

    Ех, че си слънчева! Очарователна си!
    С интерес очаквах публикацията ти в ‘Меню’, а тези дни ще получа и списанието 🙂

    Рецептата е чудесна, много харесвам пушена сьомга, а комбинацията й с крема сирене е особено нежна!

    Още веднъж: поздравления за прекрасното ти представяне и още много изяви и успехи във всичко, с което се захванеш!
    Сърдечни поздрави и 🙂

  8. Краси каза:

    Много си готина. А рецептата е представена страхотно. Не си купувам списания, но снимката е достатъчна, за да прочета за представянето ти.

    Стана ми интересно как съчетаваш сериозната и отговорна професия с не по-малко сериозните и отговорни готвене и майчинство. 🙂

  9. Maria каза:

    Даниела, приеми моите сърдечни поздравления за чудесното представяне и страхотната рецепта!

  10. Ема каза:

    Браво Дани, поздравления 🙂
    Много се зарадвах като видях на какво е посветена тази публикация 🙂
    Желая ти още много успехи във всичко с което се занимаваш!

  11. Диди Б каза:

    Даниела,поздравления за публикацията!
    Лъчезарна и хубава със свежа и вкусна рецепта!:)

  12. kathryn каза:

    Даниела, поздравления!
    Вече си купих списанието и те видях там. Много ми е приятно, когато видя, че някоя медия забележи и оцени това, което ти, Йоана, Лойс или Димитрана правите. Поздравления, отново!

  13. kulinarnimisli каза:

    Браво Дани, поздравления за публикацията и избора ба рецепта! Снимката е станала много усмихната и красива!

  14. Tanita каза:

    Поздравления Дани! Избрала си наистина много вкусна рецепта!

  15. Стела каза:

    Здравей,Дани!
    Поздрав и от мен!Много хубаво представяне.Списанието поръ4ах на сестра ми да го купи:)и ще имам възможността да го про4ета през юни,а до тогава ще следия блога ти.

    Вси4ко хубаво и добро желая на теб и семейството ти.
    Успешен ден!

  16. Eoc каза:

    Дани, поздравления!
    Прекрасна рецепта 🙂

  17. mini каза:

    Поздравления и от мен, съвсем заслужена покана, радвам се да те видя на страниците и на това списание.
    Поздрави и много приятни моменти в кухнята 🙂

  18. Честито на твой успех! Аз започна да чета списания на български език. Трудно е!!

  19. Ogniana каза:

    Поздравления и от мен, Даниела. Поздравления и за съпруга Ви, за неговата подкрепа и вдъхновение. Утре ще си купя това списание. Наистина сте прекрасна.

  20. Danyela каза:

    Приятели, много ме трогнахте всички! Благодаря ви за милите поздравления!

  21. littlethingslife каза:

    Браво! Поздравления и от мен! Предложението със сьомга и крема сирене е много хубаво – фино, леко и вкусно. С пожелания за много подобни другомедийни изяви!

  22. Ема каза:

    Още една твоя рецепта, която приготвих :)!
    Вкусна е много и също толкова лесна.
    Обаче, честно казано не разбрах точно как става загръщането на пастетчето в парчето сьомга. Аз пропуснах тази част 😉

    • Danyela каза:

      Ехааа, радвам се, че ви е харесала. За загръшането – ако парчето сьомга е твърде широко, може да се нареже на по-тесни ивички. После взимаш някаква плитка чаша или по-малка купа, ако нямаш рамекин и я облепваш със свежо фолио (за да е по-лесно ваденето после) и отгоре редиш парчетата сьомга, така че да покрията дъното и стените, за да направиш легло за пастета, като оставяш част от рибата да се подава на вън от ръбовете на чашата. Изсипваш пастета и пхлупваш с парченцата риба, които си оставила да излизат извън ръбовете, за да направиш дъното на „бомбичката“. Съжалявам, че нямам снимков материал от процеса, че така само написано хич не е ясно. Но си права и без тази част става вкусно

Вашият коментар