Нутела бонбони

Кои са най-вкусните бонбони, най-любимите ви, тези с които черпите себе си и любимите хора с повод и без повод? За мен това са без съмнение Ferrero Rocher. Обожавам ги – хрупкавия лешник в средата, мекия течен шоколад Нутела, обгърнат от хрупкава вафла и накрая покрити с млечен шоколад и натрошени лешници.

Отдавна се каня да направя бонбони подобни на тях в домашни условия, но винаги ме е спирало това, че няма как да направя хрупкавата вафлена обвивка. По празниците имах много възможности да ги опитвам, изучавам, опитавм отново и реших, че макар и не точно същите, ще направя бонбони с Нутела. Разбира се, за вдъхновение трябваше да си купя доста голямо количество Ferrero Rocher, за да ги изуча внимателно, а после да сравня вкусът на вече готовите. Естествено всичко това беше просто оправдание за поредната злоупотреба с тях. Готовите домашни бонбони са доста далеч от оригиналът си, но за сметка на това са адски вкусни и лесни за направа – трябват ви само Нутела и лешници и воля да не ги изядете, преди да ги направите на бонбони.

Тази рецепта е и първото нещо, което заснех с новия ми прекрасен и вече много любим Canon.

Отавна си мечая за по-хубав фотоапарат и ето че най-накрая смених моят верен и много употребяван Olympus, с който са снимани всички рецепти до момента и който е направил стотици снимки на храна, буболечки, цветя, тревички и на малкия ми Шуш.

Разбира се новият апарат е предизвикателство с възможностите, които открива и запали в мен огромно желание да науча повече за фотографията, така че това вероятно ще се превърне в едно от най-приятните ми занимания и хобита за тази година наред с блога. Имам много да чета и уча за снимането, понякога се чудя как мога да разтегля денонощието, за да има поне 48 часа, за да ми остава време за всичко което искам да прочета и за което съм любопитна. Така че с бавни крачки започвам моето пътешествие в света на фотографията, където винаги съм искала да надникна, но никога не съм събирала достатъчно смелост до сега.

Продукти за около 30-40 бонбона:

400 грама Нутела на стайна температура

250 грама сурови лешници

30-40 цели лешника

Приготовление:

Лешничите се изпичат до порозовяване, след това се оставят да изстинат и се претриват със суха кърпа, за да се обелят. Смислат се,  и се прибавят към нутелата, като се отделят 30-40 цели лешника. Сместта се разбърква добре и се оставя в хладилник за около час-два, докато шоколада стегне добре. От сместта се оформят топчета колкото малък орех, като в средата на всеки се поставя по един цял лешник. Охлаждат се добре и се подреждат в чашки за бонбони.

Добър апетит!

Други публикации:

Карамелови бонбони с лешници

Кекс с Нутела

Торта с маскарпоне и Нутела

Преди 1 година:

Ореховки без брашно

25 comments on “Нутела бонбони

  1. Ирина каза:

    Честита нова придобивка, Дани!
    Не мога да повярвам, че това са първите ти снимки, справила си се блестящо! Очаквам с нетърпение и следващите ти фотографии 🙂

    Обожавам Ferrero Rocher, но и аз съм на мнение, че не може да се направи достатъчно добра алтернатива в домашни условия. Тези бонбони, обаче, изглеждат неустоимо, така че при първа възможност ще ги опитам!

  2. Lety каза:

    Честито, Дани!
    Ако знаеш колко добре те разбирам. Преди няколко месеца се сдобих и аз с огледално рефлексен фотоапарат, но Nicon. Много е различно, нали?
    И на мен мисе ще да имам много повече свободно време за изучаване на фотографията, но при мен дечковците са двечки и за мамините хобита не остава много свободно време, като прибавим иработа, домакинство и т.н.
    Бонбоните са страхотни ще опитам рецептата и аз, а снимката е станала много хубава!
    Пожелавам ти да направиш ощемного снимки, които да запечатат не само вкусни, но и много прекрасни моменти и да се превърнат в ценен спомен!
    Сърдечен поздрав и хубава нова седмица!

  3. Lety каза:

    Лелеее, колко грешки съм направила в горния пост.
    Май съм доста изморена вече и не гледам какво пиша.
    Извинявай!

  4. Dani каза:

    Дани, поздравления за новата придобивка!
    ПОжелавам много и прекрасни обекти за страхотни
    фотографии!
    А бонбоните с кафето ми се отразиха добре!
    Поздрави и хубава нова седмица!

  5. Albizia каза:

    Честито за апарата. Разликата в снимките наистина ще е огромна. Когато разглеждам снимките в някои блогове, снимките са толкова кристално ясни, че ми се струва, че бих могла да усетя аромата на топли курабийки или хрупкава кашкавалена коричка направо от екрана 🙂 . Успех с изучаването на фотографията! Тук ще се радваме на резултатите 😉

  6. kulinarnimisli каза:

    Дани честит нов фотоапарат! Блазе ти, от сега си личи, че добре ще ти служи! 🙂 Бонбонките са много апетитни и красиви! 🙂
    Поздрави
    Маги

  7. littlethingslife каза:

    Честито за новия фотоапарат, Дани! Първата ти снимка ме грабна веднага. Много харесвам и тази на старото ти фотоапаратче. Не знаех, че снимките ти до сега са правени с обикновен фотоапарат. Винаги са ми харесвали много. Много вкусно предложение и да си ползваш придобивката със здраве и кеф! 🙂

  8. Ema каза:

    Честита нова придобивка 🙂
    Със здраве и удоволствие да я ползваш 🙂 – още щом видях снимките, преди да прочета всичко си помислих, че тези снимки са много добри :).
    Поздрави и хубава седмица!

  9. gotvenetolesno каза:

    Честита нова придобивка, да си го ползваш много, много дълго 🙂 И благодаря за вкусната и лесна рецепта! Много ме изкуши… Поздрави и хубава седмица!

  10. Eoc каза:

    Дани, честита нова придобивка 🙂
    И бонбонките са много хубави 🙂 Отдавна мисля и аз по въроса за домашни роше, още не съм го измислила 🙂
    Поздрави!

  11. […] Нутела бонбони Danyela | 17.01.2011 at 12:03 am | Tags: Нутела, бонбони, десерти, лешници | Categories: бонбони, десерти | URL: http://wp.me/pyl5o-u3 […]

  12. Danyela каза:

    Приятели, много ви благодаря за добрите думи и за пожеланията! Наистина много се радвам на апарата и използвам всяка минута да щракам. Лети, на мен ми е трудно с едно дете, домакинство и работа, представям си с две – това си е геройство твоето! Наистина апарата променя виждането ти за снимката и трябва време да се пренастроя от това да композирам храната за стария апарат, при който нещата трябваше да са поставени така, че да компенсирам техническите невъзможности и сега когато почти всичко ми се струва възможно. Ирина, Еос, ако измислите вариант на домашно Роше, ще ви обичам вечно 🙂
    Поздрави и хубава седмица!

  13. Lety каза:

    Дани,
    Да ти кажа, че Диди от „Опитайте“ има рецепта за домашни бонбони Фереро, сравнително скоро ги показа в блога си. Ако имаш желание виж този линк към рецептата

    • Danyela каза:

      Ей, Лети! Благодаря ти, изпуснала съм я. Ще ги пробвам, изглеждат почти като оригинала

  14. Дани, страхотна си!
    Първо – честита нова придобивка. Много добър фотоапарат, много хубави моменти да запечаташ с него. Перфектен е и за целите на твоя блог.
    Що се отнася до бонбоните – от първата снимка ми се прииска да ги хапна. Като остана с малко повече свободно време – ще направя и ще пиша как са станали.

    • Danyela каза:

      Джаджите, благодаря ти! Ще се радвам, да споделиш дали са се харесали, ако ги опиташ
      Поздрави и хубава седмица!

  15. sabinaberova каза:

    Дани , честита нова придобивка ! :)Много хубави снимки си направила с новия фотоапарат , а бонбоните изглеждат мнооого вкусно .
    Поздрави !

  16. Dani Dineva каза:

    Дани, честит нов фотоапарат. Да запечатва красиви и прекрасни спомени в кухнята и изнън нея. Бонбонките изглеждат страхотно. Взимам си едно. Спорна седмица.

  17. Росица Иванова каза:

    Случайно попаднах на този сайт.Останах приятно изненадана от рецептите в него. Имам въпрос: от къде се снабдяваш с книжните капсули – чашки за бонбоните?

    • Danyela каза:

      Здравей, Родица! Благодаря ти!
      Книжните капсули за бонбони купувам от едно малко магазинче на пазара Красно Село близо до локалното на Борис. Красиви капсули могат да се намерят и в магазин Двата Щъркела, както и магазина на Илчовски на ул Ангел Каралийчев 1
      Приятно готвене!

  18. Vell H. каза:

    Хей, здрасти, бонбоните изглеждат ужасно изкусително. Много ме впечатлиха снимките обаче, можеш ли да споделиш какъв е модела на dslr-a и обектива ти, просто кадрите ти са убийствени :))) Мерси предварително

Вашият коментар